27/7/11

H Μία μια Ανήσυχη Κυρία

                                          Από τη στεναχώρια μου ντύθηκα άσπρη νύχτα.

Μωράκια μου γεια σας. Αποφάσισα με το έτσι θέλω να σας γράψω γιατί πολύ γκρίνια έχει πέσει στους Απέναντι. Αυτοί μωρά μου τα Καλάμια πρωί δεν τα έχουν δει. Τσουρουφλίζονται στα πληκτρολόγια και είναι κάτασπροι, σε αντίθεση με εμένα που ο αέρας και το κύμα του Κορινθιακού με θρέφει και έχω πάρει και ένα χρώμα σαν ΙΟΝ αμυγδάλου! Καλά παιδιά αλλά γεμάτα άγχος.

Εγώ, λοιπόν, δεν είμαι έτσι. Άγχος δεν έχω. Έχω βρει το φάρμακο. Ερτ, Αντένες και Μέγκα τα έχω κόψει. Όλο τούρκικα και συζητήσεις είναι. Ούτε τούρκικα ξέρω, ούτε περί οικονομίας ξέρω, ούτε μισό-ελληνο-αγγλικά καταλαβαίνω. Μπερδεύομαι. Δεν καταλαβαίνω τίποτα, ιδίως αυτά τα CDS IMF και τα default. Εγώ, με τα οικονομικά, τη μόνη σχέση που είχα ήταν μία σχέση με ένα φοιτητή της Εμπορικής που όλο διάβαζε και στο τέλος τον παράτησα.

Τι έλεγα; Α, για την τηλεόραση. Εγώ λοιπόν βλέπω μόνο τοπικά κανάλια.

Αυτά που ζουν στον κόσμο τους. Σε μια άλλη Ελλάδα. Αυτή, του Τατούλη, του Δέδε, του Μπεγλίτη, του Πνευματικού. Τι Παπανδρέου και Ελευθέριος Βενιζέλος, μνημόνια και χρέη. Τρίχες. Η Τζένη παιδιά … μια θεά στο νέο κανάλι! Τι η Τρέμη και το Photoshop της Έλλης. Μωρέ άμα το ‘χεις, το ‘χεις! Και η Τζένη το’χει. Όλο και πιο όμορφη. Από τότε που έφυγε από το Super ΤΒ έγινε πιο σούπερ η ίδια.

Το ’χει και ο Πέτρος. Όσο μεγαλώνει τόσο και πιο όμορφος γίνεται. Μου έχουν πει ότι μια γριά στα βουνά εκεί της Αρκαδίας του είπε κάποτε ότι για να παραμείνει νέος πρέπει να μη παίρνει τίποτα στα σοβαρά και να γελάει. Και αυτός το πήρε το μήνυμα της γριάς στα σοβαρά και όλο γελάει. Γελάει και ονειρεύεται αεροδρόμια και πλημμύρες τουριστών στην Πελοπόννησο. Για αυτό και μεγαλώνει την περιφέρεια του. Ναι, σοβαρολογώ το έγραψε και ο Διογένης Μωριάς. Από L πήγε ήδη στο XL, μέσα σε έξι μήνες!

Και αυτό το έχει πιάσει, αυτή η αλεπού ο Αλέκος και όπου τον δει, τον αγκαλιάζει και του σκάει ένα ανέκδοτο με την Πεσκάρα και ξεραίνονται στα γέλια.

Και επειδή όπως ξέρετε είμαι γνωστή Λαϊδα, ρώτησα και έμαθα το ανέκδοτο που του είπε στο τελευταίο μήτιγκ.

«Φωνάξανε, λέει, τον Τζακ Νόρις στην Πεσκάρα να τους γλυτώσει από τα κουνούπια. Πάει αυτός στο ποτάμι, αρχίζει τα χα χου καράτε και τα σκοτώνει όλα εκτός από ένα. Αυτή την τζατζάρα (κουνούπι ιταλιστί) γιατί δεν την σκοτώνεις, του λέει ο δήμαρχος. Κρίσι, του λέει ο Τζάκ Νόρις, αυτή η τζατζάρα θα πάει στην Κόρινθο, Γκρής. Σύμφωνα με μελέτες, θα πολλαπλασιαστεί και θα έχουμε δουλειά και για του χρόνου»!

Να πω την αλήθεια δεν το κατάλαβα, αλλά και έχει την σημασία του, ο Αλέκος και ο Πέτρος έσκασαν στα γέλια.

Μόνο ο Δέδες χαμογέλασε απλά. Λογικό είναι. Το παιδί είναι στεναχωρημένο. Δεν του δίνει λέει αρμοδιότητες ο Πέτρος. Και του το ’λεγα εγώ. Τι το θέλεις το Νομαρχιλίκι, Γιώργο μου; Φαγώθηκες να γίνεις Νομάρχης στην θέση του Νομάρχη και κατάντησες να σηκώνεις το τηλέφωνο και να ρωτάς : Πέτρο θα πάω τουαλέτα. Να χρησιμοποιήσω χαρτί και πόσο; Λέγε γιατί σφίγγομαι….

Ναι, σας λέω το παιδί περνάει μεγάλο λούκι. Δεν ξέρω αν πήγε και στο πάρτι των Αρκάδων να ξεσκάσει.

Εγώ λοιπόν στους Αρκάδες δεν πήγα. Τα ξέρω όμως όλα γιατί τα βλέπω συνέχεια στο Σούπερ και τα έχω εμπεδώσει. Και απορώ ακόμα με τον Τέντυ. Ποιόν Τέντυ; Αυτόν, τον χαρούμενο αρκούδο με το γκρί αρζάν κουστουμάκι και τα τσαλίμια στο τσάμικο. Απορώ πως άντεξε με τέτοια ζέστη, τόσο χορό ή προεδράρα!

Όμως τι έλεγα; Α, δε πήγα λοιπόν. Έκανα επιδεικτικά αποχή διαμαρτυρίας. Και όχι μόνο. Εγώ και οι φίλες μου, σαν Κορίνθιες τα έχουμε πάρει. Μα να μας καπελώνει το ''Μαίναλο'' Αγιο Παυλιάτικα; Τι κακό και τούτο. Άντε μη κάνουμε κανένα σύλλογο Κορινθίων, βάλουμε τον Πνευματικό πρόεδρο και πριτς επιχορήγηση! Εκεί να δεις χαρές, βέρες! Ο Αλέκος, λέμε, και χορευταράς και φιγουρίνι είναι. Και έχει φέρει και τον Σάκη! Μέχρι του χρόνου όμως … θα δούμε!

Του χρόνου είπα. Λοιπόν μωρά μου στεναχωρήθηκα και σφίχτηκε η καρδιά μου όταν άκουσα ότι ο Γιώτης θα φύγει, λέει, από τον Δήμο για να πάει για Βουλευτής. Τι θα, μάλλον έχει φύγει ήδη και τον αντικαθιστά ο Γρηγόρης που ανέλαβε να καλύψει το κενό. Τώρα πως θα βουλώσει μια τρύπα κοντά στα εκατό κιλά ένας Καρπούζης, άντε οκτώ, δέκα και χωρίς ορμόνες, δεν ξέρω!

Έφυγε, λέει, και ο Κασίμης που έπρεπε να φύγει λόγω υγείας, και μπήκε στη θέση του μια άλλη, δεν θυμάμαι ποιά, που δεν έπρεπε. Το μεταφέρω όπως το άκουσα γιατί δε το πολυκατάλαβα … αλλά στεναχωρήθηκα και γι'αυτό.

Αν φύγει, που θα φύγει και ο Αλέκος για να πάρει την θέση του Μανωλάκη που θα φύγει, τι θα μείνει; Ο Σταυρέλης; Ή ο Γκεζερλής που λέει ότι θα τσιμεντώσει τον Κορινθιακό για να τον κάνει πλατεία και να πηγαίνουμε με τα πόδια βόλτα στο Λουτράκι!

Ήμαρτον αλλά με έπιασε ένα άγχος μεγάλο. Ρε, μήπως έχω χάσει επεισόδια από την ηλιοθεραπεία ή με πειράζει ο καφές στο DeJaVu, το μεσημέρι στην ξαπλώστρα; Ή μπας και πάρω το bus και πάω για καφέ με την Μαριλέννα για να μάθω τι γίνεται;

Αχ, καλοκαιριάτικα, βασανίζομαι !!!

Η Μία από τους Απέναντι







1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή κα ΄Μία απέναντι,

Εσύ καλά τα λές αλλά αυτοί περί άλλων τυρβάζουν!!!

Μου αρέσει ο τρόπος που αντιμετωπίζεις τα πράγματα! Γιατί μονο με χιούμορ μπορείς να αντιμετωπίσεις ολα αυτά που συμβαίνουν στην Πόλη μας!!!

συνέχισε ετσι τουλάχιστον μας διασκεδάζεις

ενας αναγνωστης των απέναντι

Related Posts with Thumbnails