(Κλικ πάνω στην εικόνα για μεγένθυση)
Το Πολιτιστικό & Πνευματικό Κέντρο του Δήμου και ο Δήμος Κορινθίων όπως έχει προ-ανακοινωθεί διοργανώνουν το 1ο CIFF (Διεθνές Κορινθιακό Φεστιβάλ Κινηματογράφου ) για να τιμήσουν τα 150 χρόνια της πόλης μας.
Ένα εγχείρημα που θα κοστίσει κάποια εκατομμύρια, με χρυσούς, ασημένιους και χάλκινους χορηγούς!!!
Περιδιαβαίνοντας την πόλη σήμερα σκοντάψαμε πάνω στην απίστευτη τσαπατσούλικη κιτσαρία της φωτογραφίας.
Χασαπόχαρτο σαν φόντο και επάνω στραβο- κολλημένη η αφίσα της διοργάνωσης με σελοτέηπ.
Θα ήταν πολύ αν σκεφτόμαστε πως είναι μια ακόμα ‘’αρπαχτή’’;
Κύριε Τσακόπουλε τα είδατε τα χάλια;
Τι θα πουν άραγε οι χορηγοί;
Τι θα σκεφτούν οι ξένοι επισκέπτες;
Τι έχει να μας πει ο κύριος Φλεβάρης που μόλις γύρισε από τη Νορβηγία (Σύνεδρος στις Rencontres της Ε.Ε με θέμα ‘’ Η τέχνη του να φτιάχνεις πόλεις’’ ; Μήπως θα ήταν προτιμότερο να μάθει μαζί με τον κύριο Φαρμάκη πως φτιάχνεται και πως τοποθετείται μια αφίσα Διεθνούς Φεστιβάλ;
Μήπως μπορεί να βοηθήσει η φοβερή ομάδα της Κίνησης Πολιτών τους δύο κυρίους;
Εμείς το μόνο που θα κάνουμε είναι να ειδοποιήσουμε τους χορηγούς.
Και θα ευχηθούμε του χρόνου το φόντο από χασαπόχαρτο να γίνει απλή λαδόκολλα για μπορεί χρησιμοποιηθεί και στα πανηγύρια του Δήμου Κορινθίων.
Η αισθητική πανδαισία των πρόσφατων εκδηλώσεων ''Μια γιορτή για τη γιορτή της πόλης''
μας έπεσε βαριά φαίνεται.
Πάρτε μια σόδα (αφίσα ) για να επανέλθει το στομάχι στα ίσια του.
Ευγενική προσφορά των διοργανωτών του 1ου CIFF.
4 σχόλια:
"Η ΦΟΒΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ" ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΤΗΝ EUROVISION !!!!
Καλό πολύ καλό!
Θα τους το πούμε!
Έχετε δίκιο για τα χασαπόχαρτα
Αλλα μην ξεχνάς την αφίσα της
κίκησης πολιτών για τή γιορτή
στο αυτοκίνητο του μανάβη
...Εκεί στην Περιανδρου
εκείνο ήταν ποιό σικ.
Άλλα ξέχασα αυτός ήταν χορηγός
προς kinikoi
Σας βρίσκω ολίγον προκατειλλημένους.
Διότι είναι άλλο πράγμα να χρησιμοποιήσει ένας ιδιώτης- χορηγός ή μη- μια αφίσα, άρα μεμονωμένη περίπτωση και άλλο ο Δήμος Κορινθίων που γέμισε την πόλη και φέρει την ευθύνη ενός διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου.
Στην πρώτη περίπτωση το αποτέλεσμα είναι προιόν ενθουσιασμού για μια γιορτή στην πόρτα του ιδιώτη και στη δεύτερη το αισθητικό αποτέλεσμα είναι προιόν τσαπατσουλιάς και προχειρότητας από τη μεριά των διοργανωτών(Δήμος Κορινθίων, Πνευματικό Κέντρο Σινε Λαίς).
Για να μη σχολιάσω την εικαστική ποιότητα της αφίσας του Φεστιβάλ.
Λένα Γ.
Δημοσίευση σχολίου