28/5/09

Γιάννη μου το μαντήλι σου




Με μικρές αναγκαίες παρεμβάσεις στους στίχους :

Γιάννη μου, το – Γιαννή μου, το – άιντε
Γιάννη μου, το μαντήλι σου – έλα

τι το χεις λερωμένο – βρε, Γιαννή, Γιαννάκη μου
τι το χεις λερωμένο – βρε, παλικαράκι μου

Το λέρωσε - το λέρωσε – άιντε
το λέρωσε η αντιδημαρχιά – έλα

και η βρωμιά της πόλης– βρε μανού – μανούλα μου
και η βρώμιά της πόλης – κάψανε την καρδούλα μου

πέντε, ποτά – πέντε ποτά – άιντε
πέντε ποτάμια το πλύναν – έλα

και βάψαν και τα πέντε – βρε Γιαννή, Γιαννάκη μου
και βάψαν και τα πέντε – βρε παλικαράκι μου

'Αιντε!!

Να σου θυμίσουμε αυτό που είχαμε γράψει πέρσι στην ανάρτηση Πάρε ένα μπουκέτο να με θυμάσαι

Θυμάσαι;
Οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο λέει η Μάρω Βαμβουνάκη.
Κάποιες φωτογραφίες μόνο τις θυμίζουν.
Νομίσαμε προς στιγμή πως είχες περισσότερα κότσια για να τα βροντήξεις. Αυτό τώρα πως να το πούμε; Γλίστρημα; 'Η διύληση του κώνωπα;

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα ρε φιλαράκια, φτιάχτηκα και από το άσμα και που τα βόντηξε ο Γιάννος και θα έχουμε να χώνουμε ! Μας αρέσουν αυτοί που έχουν ούμπαλα.


Πάντα τέτοια ρε !

Γεια χαρα

Τι με λες ρε

Ανώνυμος είπε...

ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΝΙΑΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ; ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ, ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ.......

Κορινθίων Βίος και Πολιτεία είπε...

Μισο-ούμπαλα φίλε κάτι σαν το ''ολίγον έγκυος''.
Διότι μετά από τις πιέσεις πολιτών......και τις γνωστές δικαιολογίες αποφάσισε να μην παραιτηθεί
Κουκουλοφασκέλωτα δηλαδή.
Είχαμε πρωινή έμπνευση για το σόλο!

Ανώνυμος είπε...

Κάνατε λάθος ... βιαστήκατε αλλά ο Δικαίος δεν σας έκανε τη χάρη !

Ανώνυμος είπε...

Μισο-παραίτηση λέγεται.
Αλλιώς είχαν κανένα νόημα οι δηλώσεις;
Κάτι τρέχει στα γύφτικα.
Καταλάβατε;

Ανώνυμος είπε...

Για κοιτα που φτάσαμε.
Τα βασικά στελέχη της Δημοτικής αρχής να επικοιωνούν μεταξύ τους μέσω καναλιών.
Ποιόν πάει να πείσει ο δήμαρχος;
Είναι τραγικό και επικίνδυνο για την πόλη μας να έχει ανακόλουθο και ανάξιο δήμαρχο που δεν μπορεί να διαχειριστεί μια εσωτερική κρίση ούτε να δώσει λύσεις στο πρόβλημα.
Σαν να είναι δήμαρχος μιας άλλης πόλης.
Τραγικό και επικίνδυνο επαναλαμβάνω.
Ας σκεφτούμε εμείς οι Κορίνθιοι.
Τώρα πληρώνουμε, τώρα κληρώνει.

Σκέφτομαι και γράφω

Related Posts with Thumbnails