6/11/09

Διατάραξη Κοινής Ησυχίας



 ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ   από τους  Deadlock


Διεθνής Αμνησία - Η Ζωή Συνεχίζεται (2003)

ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΚΟΙΝΗΣ ΗΣΥΧΙΑΣ



Κοίταξε τον εγκέφαλό σου, κάποιος έχει πατήσει το κουμπί της παύση των κυττάρων αυτών

οι ιδέες θάβονται για αυτό και εγώ τάσσομαι υπέρ της καύσης των νεκρών

ηγετικά άρρωστα στα μυαλά που δουλεύουν από ότι βλέπω με οπτικές ίνες

ίσως χρειαστεί γροθιές εκτός από μερικές σκληροπυρηνικές ρίμες

κράτη διαλύονται και άλλα ιδρύονται με τη βία

οι νεκροί και οι φτωχοί αυξάνονται όσο και τα έσοδα από την πολεμική βιομηχανία

για να υπάρξει σωστή αντίδραση πρέπει να υπάρχει συνείδηση και παιδεία

όλοι καλούνται να μην υποκύψουν, κανείς δεν μπορεί να μας σταματήσει εκτός αν δώσουμε άδεια για να μας σταματήσουνε δίνουμε; όχι

μου φαίνονται τόσο αστείοι για να μας νικήσουν κι όμως κάποιους κοντεύουν να τους πείσουν

αφού κάποιοι θα ζήσουν όπως θα τους ορίσουν Θεέ μου πόσο μηχανική ζωή αυτή οι άνθρωποι θα ζήσουν

καλλιεργείται εδώ και χρόνια φόβος στα μυαλά μας πως τελικά την ελευθερία μας θα τερματίσουν πες μου πως

σπασμωδικές είναι οι αντιδράσεις αλλά από το τίποτα γεννιέται η ελπίδα και το φως



Άφησέ τους να χαθούν στα Τάρταρα,

αφήστε τους να σπάνε πέτρες όλοι τους στα κάτεργα

άφησε τους να νιώσουν γεννημένοι νεκροί

άφησέ τους να πεθάνουν όλοι τους σαν λεπροί



Κάποιος πρέπει να φωνάξει, διατάραξη

ποιος από αυτούς θα μας επαναφέρει σε τάξη

Κάποιος πρέπει να φωνάξει, διατάραξη

ποιος από αυτούς θα μας επαναφέρει σε τάξη

Κάποιος πρέπει να φωνάξει, διατάραξη

ποιος από αυτούς θα μας επαναφέρει σε τάξη

Κάποιος πρέπει να φωνάξει, διατάραξη

ποιος από αυτούς θα μας επαναφέρει σε τάξη



Βλέπεις μας βλέπουν,


όλα αυτά που θα γίνουν προσπαθούν να προβλέπουν


ακούς μας ακούνε,


με τις κάμερες που βάζουν προσπαθούν θα μας δούνε


τρέχεις μας τρέχουν,


ξέρουν ακόμα όμως ότι πρέπει να προσέχουν

πες μου πότε θα ακουστούμε,

τι θα γίνει στο τέλος θα δούμε



Η ανάσα της ανθρωπότητας είναι έτοιμη να σταματήσει

το μυαλό αχρησιμοποίητο κοντεύει να σαπίσει

με όραμα την καταστροφή τα όνειρά μου έχει κατακλείσει

εύκολα ξεχνάει ο άνθρωπος και αυτό δεν είναι λύση

συμβατική, καθημερινή πραγματικότητα έχει γίνει για του περισσότερους κακή συνήθεια

η μοναξιά είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου, το ξέρω, το βλέπω συμβαίνει στα αλήθεια

βλέπω στο δρόμο ανθρώπους κάθε μέρα, τριγύρω να κοιτάζουν με κενά άψυχα βλέμματα

τους έχουν κλέψει τη ψυχή, το μυαλό, τους έχουν μάθει να ζουν μια ζωή μες στα ψέματα

είναι τόσο ασφαλής μες στη μικρότητά τους, άκου, εσύ πρέπει να γλιτώσεις

είμαι σίγουρος δεν το θέλεις και συ να αγοράσεις τη ζωή σου με άτοκες δόσεις

τρέφονται με την κατάργηση της συνείδησης και της δικής σου ενέργειας χαθήκανε οι αντιστάσεις


εκατομμύρια τρόποι μα η πόλη σιωπηλή αυτή τη φορά δεν πρέπει να διστάσεις

ζω σε ένα απόλυτο κενό και έχω τάσεις φυγής

ίσως δεν κάνω για τους άλλους είμαι εχθρός της σιωπής

νέα αισθήματα δε νιώθω τίποτα δεν τα πιστεύω

δεν υπάρχει και δε νιώθω τίποτα δεν κινδυνεύω



Ζούμε στην εποχή του σκότους με απάνθρωπους νόμους

τρομάζουν σίγουρα όταν βλέπουν ανθρώπους στους δρόμους

μήπως είμαι εγώ αυτός που θα αντισταθεί,

μήπως είμαι εγώ αυτός που θα επιτεθεί,

μήπως είμαι εγώ αυτός που θα τους αρνηθεί

εγώ είμαι αυτός που προκαλεί

τη διατάραξη



Κάποιος πρέπει να φωνάξει, διατάραξη

ποιος από αυτούς θα μας επαναφέρει σε τάξη

Κάποιος πρέπει να φωνάξει, διατάραξη

ποιος από αυτούς θα μας επαναφέρει σε τάξη

Κάποιος πρέπει να φωνάξει, διατάραξη

ποιος από αυτούς θα μας επαναφέρει σε τάξη

Κάποιος πρέπει να φωνάξει, διατάραξη

ποιος από αυτούς θα μας επαναφέρει σε τάξη


Καλό πολύ καλό Σαββατοκύριακο και σύντομα με φρέσκα κουλούρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails