19/7/10

Το ακροατήριο δεν κατάλαβε (Στεργιόπουλος)



Ακούστε τον πρώην Πρόεδρο της ΝΟΔΕ κ Στεργιόπουλο.
Ερμηνεύοντας τον κ. Αδρακτά την περασμένη εβδομάδα αναφέρει:
''Η Νέα Δημοκρατία δεν θα δώσει  ούτε στήριξη ούτε χρίσμα. Το χρίσμα το δίνει ο Λαός''κλπ για την ενότητα της παράταξης.
Προς τι ο θρήνος και ο αλληλοσπαραγμός κύριοι υποψήφιοι;
Βρείτε τα κύριοι της δεξιάς παράταξης και κάνετε  έναν καλό προεκλογικό αγώνα.
Σας ακούσαμε στις τοποθετήσεις σας με αφορμή την επίσκεψη του ΑΝΥΕΘΑ και την κοινή συνέντευξη τύπου με το δήμαρχο. Θα κάνουμε  μια ανάρτηση  και γιαυτό σύντομα.
Πολύ σωστά μιλήσατε και ο κ. Παπαφωτίου και ο κ. Γιώτης για το επικοινωνιακό δημάρχου-  αν.υπουργού.
Ο κ. Κασίμης είπε τίποτα και δεν το ακούσαμε για το θέμα αυτό;
Η αριστερά τι λέει;  Το ΚΚΕ; Συμφωνεί;
Μην μας λέτε  φράσεις όπως  ''εγώ έχω το δικό μου συνδυασμό'' κύριε Γιώτη.
Ακούγεται σαν ''εγώ έχω το δικό μου τόπι, δεν το δίνω και δεν παίζω με τα άλλα παιδιά''
Τι σημαίνει ''δικό μου'';
Στο διαδίκτυο υπάρχει  ενημέρωση  για όσους ξέρουν να διαβάζουν.
Τρέχουνε οι ειδήσεις. (Αλλά τρέχουνε και σφαίρες.)
Και αυτά που γράφουμε εμείς τα λένε στο δρόμο και τα σκέφτονται οι άνθρωποι.Στο γραφείο φτάνουν οι ειδήσεις σαν σαϊτες.Δεν είμαστε φωστήρες.Με κόσμο μιλάμε, ακούμε και διαβάζουμε.Απλά πράγματα.
Ακουμπήστε τ'αυτιά πάνω στους ανθρώπους και θα δείτε τη διαφορά.
Φύγετε από το ρημάδι το ''δικό μου'' και αλλάξτε.
Φιλική συμβουλή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails