1/3/10

Τι λες Ντόρα μου;

Ντόρα,


Πρέπει να σε μαλώσω λίγο γιατί διατάραξες την οικογενειακή μου γαλήνη

Τις προάλλες, στη Βουλή ,απαντώντας στις εξαγγελίες για σκληρή φορολογία των εχόντων/πλούσιων

πετάχτηκες τσαντισμένη και είπες ‘’Εμένα δεν με απασχολούν τα υψηλά στρώματα.


Ενδιαφέρομαι για τα χαμηλά. Για παράδειγμα ένας μικρό-συνταξιούχος που έχει μηνιαίο εισόδημα 2.000 με τη γυναίκα του φορολογείται με……’’

Άλλαξα αμέσως κανάλι διότι νόμισα πως ήσουνα στην Ελβετική Βουλή και δεν με αφορούσε.

Η γυναίκα μου όμως ήθελε κουβέντα επί του θέματος και άρχισε τις περίεργες ερωτήσεις.

‘’Ποιος Χρίστο είναι ο μικρο-συνταξιούχος των 2000 το μήνα; Γιατί μας το κρύβουν και κατεβαίνουν σε απεργίες;’’

Άντε τώρα να της εξηγήσεις της νοικοκυράς μου.
Της είπα πολύ απλά:
« η Ντόρα Λουκία μου έχει μπερδευτεί διότι δεν έχει επαφή με την αγορά και τα 400, 500, 600 ευρώ των συνταξιούχων. Αυτή αυτά τα λεφτά τα δίνει στην κομμώτριά και τη μανικιουρίστα της κάθε μέρα για να έχει ωραίο μαλλί και νύχια.»

-Θέλω και εγώ, καλή κομμώτρια Χρίστο. ‘’Ολο στη Σοφία που δουλεύει στη ζούλα πάω με 8 ευρώ το κούρεμα’’.

-Άντε θα πας , της είπα, σε καλό .Μέχρι 20 ευρώ το κούρεμα

Ησύχασε προς στιγμή η δικιά μου αλλά μου είπε πως θα ερευνήσει το θέμα για να μάθει ακριβώς τι σύνταξη θα πάρω και να κανονίσει την πορεία της.

Ντόρα μου, πριν ανάψεις φωτιές στα σπίτια και στα πορτοφόλια μας, ρώτα λίγο στην πιάτσα να δεις πόσο παίρνει μεροκάματο ο ανειδίκευτος εργάτης και πόση σύνταξη ο συνταξιούχος.

Αλλιώς κοπελιά ζήτα από τον Παναγόπουλο να σου στείλει το τεφτέρι να ξέρεις τι λες.

 ο Χρίστος της Λουκίας του Βίου και Πολιτείας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails