10/5/12

Τα μετεκλογικά της Μία.

Νάμαι και εγώ  στην Ιταλία που είχα πάει για φωτογράφηση
Μωράκια μου γεια σας.
Με αυτές τις εκλογές , μωρά μου, έπαθα μεγάλη ζημιά.
Ναι, σας το εξομολογούμαι. Δεν το περίμενα. Από την μια μέρα στην άλλη χάθηκαν τα πάντα.
 Βόμβα έπεσε στου Πιέτρη.
 Πάει ο Πάνος, πάει ο Κώστας, πάει και η Κατερίνα.
Νευρίασα, μωρά μου, πολύ.
 Μα καλά τόση ατυχία βρε παιδί μου. Ούτε ένας;
Η αλήθεια είναι ότι για τον Πάνο το περίμενα.
 Έβγαινε ο καημένος μαραμένος και ζαρωμένος στην TV και με κάτι μισόλογα, κάτι ψιλό-συγνώμες ,κάτι « εμείς καλά τα κάναμε» όμως, το προσπαθούσε.
 Φαινόταν, παιδί μου, το πράγμα.
Που ο Πάνος που άλλες φορές έβγαινε με τις κουστουμιές και τις γραβατιές και μίλαγε χωρίς να σηκώνει αμφισβήτηση. Ιδίως όταν σήκωνε το φρύδι.
Πάει.
Από ΥΕΘΑ μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο έμεινε άνεργος.
 Να τον δω τώρα και στο χαριστικό παζάρι στα Περιβολάκια  και τι …
Ο Κώστας νομίζω την πάτησε λόγω ύψους. Δεν έπιασε στην συνείδηση των νεοδημοκρατών το κατάλληλο ύψος για να τους εκπροσωπήσει.
Όχι  ότι ο Νίκος που βγήκε είναι ψηλότερος αλλά αυτός τελευταία, μου είπαν ότι, χρησιμοποιεί την μέθοδο Σαρκοζί. Βάζει πάτους στα παπούτσια! Τους είδε στο τελε-μάρκετιγκ και να που τους κότσαρε.
 Το κόλπο φαίνεται έπιασε.
Τίποτα, παιδιά μου, τίποτα.
Μετά τον Δήμα, το παλικάρι τα’ αψηλό, στο βάθος, το χάος.
Για την Αθηνά, δεν μιλάω.
Μιλάω; Όχι. Της το είπα τις προάλλες.
«Αθηνούλα μου», της λέω,  «κάτσε εδώ παρέα. Τι θέλεις και πάλι να είσαι υποψήφια. Καλά δεν περνάμε; Άσε την Μαριλλένα να κάνει τα δικά της, να ‘χουμε να λέμε.» Τίποτα αυτή.

Εγώ πάντως θα σας το πω. Ήμουνα με την Κατερίνα. Όχι ότι ήμουνα Πασόκ αλλά σκέφτηκα λογικά.
Τι διαφορά υπάρχει; Καμία. Γιατί λοιπόν να μη χρησιμοποιήσω την δική μου γυναικεία λογική.
Ποια είναι η πιο κομψή και φινετσάτη υποψήφια;
Η Κατερίνα by far!
Anyway λοιπόν αυτήν θα υποστηρίξω! Και το έκανα. Έτρεξα σχεδόν σε όλες τις ομιλίες της Κατερίνας. Και το θαύμασα αυτό το κορίτσι.
Απλοοοό, όσο δεν μπορείτε να φανταστείτε!
 Μόνο με μία Prada τσάντα και κάτι Van Cleef κοσμηματάκια.
Τίποτα περιττό! Με δυο τρία ταγεράκια την έβγαλε το κορίτσι.
Τώρα που είπα ταγεράκια. Το σκέφτομαι πολύ αυτό το κορίτσι.
Τώρα που δεν βγήκε πως θα πληρώσει την μοδίστρα;
 Που θα τα βάλει αυτά τα ταγεράκια, που δεν θα πηγαίνει στην Βουλή και στις επιτροπές;
 Πρόβλημα Κατερίνα μου, πρόβλημα.
Και της το έλεγα εγώ. Πρόσεχε Κατερίνα μου, πρόσεχε. Έχουμε κρίση. «Δεν νομίζω Μία», μου απάνταγε. Να τώρα.
Στην αρχή που λέτε, για να κουτσομπολέψουμε λίγο, εκεί στις συγκεντρώσεις της Κατερίνας ερχότανε και ο Αλέκος.
 Μετά όμως από εκείνη τη φορά που πήγαν στην Νεμέα και είχαν μια τυχαία συνάντηση με κάτι Χρυσαυγίτες, ο Αλέκος άρχισε να αραιώνει. Δεν ξέρω τι έγινε εκεί γιατί εγώ δεν πήγα, γιατί είχα δουλειά. Από τότε όμως παρατήρησα ότι ο Αλέκος, όποτε ερχόταν, κάτω από τα πορτοκαλιά του πουκάμισα φορούσε μαύρο μπλουζάκι μακό. Δεν ξέρω γιατί, μου έκανε όμως εντύπωση γιατί ο Αλέκος δεν συνηθίζει να φοράει μακό αλλά το πουκάμισο κατάσαρκα.

Τι να κάνει κι αυτός ο καψερό; Έτρεχε από δεκαπέντε χρονών, μήπως βγάλει την Κατερίνα και φτιάσει κάνα έργο, αλλά που.
Τι να περιμένει τώρα από τον Ταγαρά ;  
Υπάρχει περίπτωση ο Σαμαράς να κάνει τον Ταγαρά Υπουργό; Χλωμό.
 Ο Δήμας μικρός είναι, τι του έμεινε; Η Θελερίτη.

Αχού, μωρά μου, τώρα που είπα,   «Θελερίτη».
Καλά δεν ξέρετε πόσο, μα πόσο, θα ήθελα να δω την Θελερίτη με τακούνι δωδεκάποντο, ταγεράκι, μαλλί φτιαγμένο από τον Τρύφωνα, μακιγιάζ και βαμμένο νύχι.
Θα πάθει πλάκα και ο Αλέξης!
Θέλω οπωσδήποτε μια τέτοια φωτογραφία.
 Καρτσόν, μ’ ακούς!
 Την θέλω.
Θα την βάλλω δίπλα- δίπλα με την άλλη που έχω την παλιά και θα στείλω στην Μουζάκη για το Μαζί ένα Φώτο-ρεπορτάζ που θα λέει : Πριν και Μετά.

 Εμείς οι φεμινίστριες πρέπει να δείχνουμε πάντα την πρόοδο του κινήματος μας.
Από την μια στεναχωριέμαι, μωρά μου, με την αλλαγή και από την άλλη λέω ίσως και καλύτερα.
 Γιατί βλέπεις με το μνημόνιο άλλαξε η ζωή μας βρε παιδιά και πολύ θα ήθελα
ο ΣΥΡΙΖΑ και η θελερίτη να το καταργήσουν και να γυρίσουμε στις παλιές καλές εποχές.
 Ίδωμεν όμως ίδωμεν.

Φιλάκια στα μαγουλάκια.

Η Μία από τους Απέναντι.

Συνεχίζουμε .....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails