17/2/13

Βαλεντίνες και Βαλεντίνοι

Μωράκια μου γειά σας,

Άργησα να στείλω τις ευχές μου, διότι ως γνωστόν είχα μεγάλο σουξέ ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου.Δεν προλάβαινα να δέχομαι τις ανθοδέσμες και τα δώρα.Ακόμα και οι αργοπορημένοι μου έστειλαν κοσμήματα από τον Ελευθερίου.Τι σουξέ και αυτό!Που καιρός για γράψιμο.

Καλέ, τι κατσουφιά είναι αυτή που επικρατεί στην πόλη;
 Έχει χαθεί το χαμόγελο από τον πεζόδρομο. Το λάιφ στάιλ της πόλης έχει γκριζάρει και όλοι πια μιλούν για την κρίση, τα μέτρα και τα ριάλια που μας έλεγε παλιά η Αννούλα η Βίση.
 Κουβέντα για ψώνια ,αγορές,επενδύσεις,αυτοκίνητα, ταξίδια και διακοπές.
Ούτε οι Φεράρι φαίνονται ούτε οι Πόρσε.Κάτι πούρα κυκλοφορούν αλλά και αυτά με μέτρο.

Πέρασαν και οι γιορτές και στα Τρίκαλα πολύ λίγοι εμφανίστηκαν. Και λέω Τρίκαλα γιατί Αράχωβες και Σαλέ στις Άλπεις, πάνε. .
Που οι βόλτες στα Μώλ της Αθήνας, οι καφέδες στο Ντα Κάπο στο Κολωνάκι και στο νέο Ζώναρς. Πάνε και αυτές. Μόνο κάτι πίτες που κόβει ο Αλέκος, άντε και καμιά βόλτα για καφεδάκι γωνία Πυλαρινού και Περιάνδρου, αποτελούν κοσμικό γεγονός.Στους χορούς των Αρκάδων και των Κρητικών δεν πάμε γιατί  δεν είναι του στυλ και της τάξης μας. Αυτή είναι όμως  η νέα κοινωνική δραστηριότητα στην πόλη.
Αχ! αυτή η κρίση, μωρά μου, μας έχει τσακίσει.

Ευτυχώς όμως που υπάρχει και ο Βαλεντίνος, μεγάλη η χάρη του! Αυτός καλέ δεν είναι άγιος. Είναι ο θεός της χαράς και του κόκκινου! Η πρώτη θέση στο εικονοστάσι μου! Είναι ο μοναδικός άγιος που η γιορτή του, όσο να πεις, μια ψυχική ανάταση την προκαλεί και σε κάνει να στέλνεις δωράκια. Σοκολατάκια, λουλουδάκια, μαξιλαράκια κόκκινα σε σχήμα καρδούλας, γούτσου- γούτσου όλα, αγάπες μου γλυκές.

Τέτοια δωράκια και τέτοιες ροζ κόκκινες ευχές στέλνω, χρονιάρα μέρα προχτές, στους Βαλεντίνους και τις Βαλεντίνες μου. Στον Βουλευτή μας τον Κώστα Κόλλια, πρώτο και μοναδικό Βαλεντίνο μου (λόγο σάιζ) στέλνω, ένα αρκουδάκι με κόκκινο κορδελάκι στο λαιμό και γκλιτερ.
 

 Στον άλλο Βαλεντίνο μου βουλευτή τον Νίκο Ταγαρά, στέλνω ένα Αμαρέτο. Πίκρες έχει ο άνθρωπος να τον γλυκάνω.
 

Σοκολατάκια σε ένα κουτί καρδούλα στέλνω στον γλυκό μου Αλέκο, να τα τρώει ένα- ένα κάθε φορά που τον στεναχωρεί ο Γιώτης και η Κίνηση.
 

 Ένα κατακόκκινο μαξιλαράκι στέλνω στον άλλο Βαλεντίνο μου τον Βασίλη Νανόπουλο. Να το βάζει, καλέ στην μέση του να ξεκουράζεται από το τρέξιμο που κάνει από εκδήλωση σε εκδήλωση.
 

 Λουλούδια, δύο μπουκέτα, στέλνω στις Βαλεντίνες μου την Κατερίνα και την Μαριλένα. Στην Κατερίνα ροζ κόκκινα λουλούδια για ελπίδα και νέους αγώνες.
Της Κατερίνας

                                                          Της Μαριλένας

Γαλαζοκόκκινα στην Μαριλένα για υπομονή κάνε υπομονή κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός.

 Τρείς κατακόκκινες βότκες Ούρσους στέλνω στον Πρόεδρο τον κ Σταυρέλη για όλο το δημοτικό Συμβούλιο. Χειμώνας είναι ακόμα και τα σφηνάκια είναι ότι πρέπει.

Άλλα δωράκια δεν στέλνω φέτος. Όχι γιατί δεν θυμήθηκα τους άλλους πιο παλιούς μου Βαλεντίνους αλλά γιατί τι να ευχηθείς παραδείγματος χάριν στον Πάνο Μπεγλίτη. Να του πεις άντε καλά ποσοστά; Και τι δώρο να του κάνεις; Λαγουδάκι για να τρέχει γρήγορα;
 
Τι να ευχηθείς στον Πέτρο τον Τατούλη, τον Γιώργο Δέδε και τον Λάκη τον Παπαφωτίου; Και τι δώρο να τους κάνεις; Σκέφτηκα ένα γλυκό ροζ γλειφιτζούρι, αλλά μου φάνηκε πολύ λίγο για ανθρώπους που μιλούν με Χαν, Ράινχεμπαχ και Κινέζους. Τους αγαπώ αλλά μπερδεύομαι!
 

Τέλος, φορώντας το πιο κόκκινο κραγιόν μου στέλνω πολλά- πολλά γλυκά- γλυκά φιλάκια σε κάθε ένα από εσάς, μωράκια μου.
 

Άντε Βαλεντινάκια μου και του χρόνου!

Η Μία σας

 από τους Απέναντι   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails